Welcoming page

Selamat datang ke blog Ailin SkinCare bangi. Saya merupakan Stokist berdaftar bagi produk penjagaan kulit muka Ailin Skicare Sekiranya anda berminat untuk COD boleh sahaja berhubung terus dgn saya..sms/call di 013 3320360 atau email ke ailinskincarebangi@gmail.com untuk pickup dan temujanji.Area dan kawasan adalah seksyen 8 Bandar Baru Bangi. "kembalikan kejelitaan dan keyakinan dengan Ailin" ..maklumat terkini mengenai produk Ailin boleh 'like' di FB kami.
Berikut adalah senarai agen-agen kami di sekitar anda!

********************************************************************
heart emoticon UKM, BANGI - Ima - 017 2419195
heart emoticon BANDAR SERI PUTERA (KUIS), KAJANG Cik puan ita - 019 8126515
heart emoticon TAMAN KAJANG UTAMA, KAJANG- PN Emi - 017 3499749
heart emoticon RANTAU PANJANG, KELANTAN Siti Norbainie - 019 5084929
heart emoticon POS SEMERAH , MUAR Norhafizah - 011 27668352
heart emoticon PAKA, TERENGGANU Na'im Mardhiah - 019 5905066
heart emoticon JOHOR BAHRU, JOHOR Nurfatin Nasuha - 017 7196729
heart emoticon TAMAN KAJANG UTAMA, KAJANG, Emi - 0173499749
heart emoticon SUNGAI PETANI, KEDAH, Ina - 016 9011062

NAK INCOME TANPA MODAL?..jom jadi team Kak Rus kita bebusiness Ailin yg begitu menguntungkan!..sms.whatsapp "TEAM AILIN" ke 013 3320360

Friday, July 5, 2013

Panduan pemakaian AILIN : KULIT JERAWAT dan SENSITIF

Assalamualaikum..

Di sini admin share kan panduan pemakain produk AILIN skincare bagi mereka yang mempunyai masalah jerawat dan sensitf



PERINGATAN BAGI KULIT JERAWAT & SENSITIF!
Dua barang ini sangat penting dalam tempoh merawat kulit! Jangan mulakan set lengkap seterusnya (tonner,day perfection,night treatment) jika kulit belum benar2 pulih!

1) KULIT SENSITIF : kulit yang tak boleh pakai krim sembarangan, atau klit mudah naik ruam, alahan, merah2.. Kulit sensitif ada yang berjerawat, dan ada juga kulit sensitif yang tiada masalah jerawat. Anda wajib menggunakan Facial Cleanser dan Anti Allergy Cream pada peringkat awal.. Cuci muka seperti biasa, sapukan anti allergy cream ke seluruh muka. Lakukan setiap hari (saranan selama seminggu). Setelah rasakan yang kulit2 benar2 sesuai, boleh la teruskan penggunaan tonner, day perfection dan night treatment.
Sekiranya KULIT SENSITIF berlaku apa2 masalah setelah menggunakan tonner, day perfection, night treatment. STOP tonner & krim tersebut untuk beberapa hari dan pakai facial cleanser + anti allergy cream shaja.. Setelah merasakan yang kulit kembali pulih, boleh la teruskan penggunaan tonner, day perfection dan night treatment. Seandainya step tersebut telah diulang lebih 3 kali, tetapi masalah masih berulang,itu bermaksud kulit benar2 sensitif dan tidak sesuai.. Anda perlu menggunakan facial cleanser dan anti allergy sahaja.

2) Kulit jerawat : Cuci muka guna facial cleanser seperti biasa dan Oles tebal anti allergy cream atas jerawat SAHAJA. Setelah semua jerawat kecut dan kering barulah mulakan penggunaan tonner,day perfection,night treatment. Sekiranya KULIT JERAWAT ada tumbuh jerawat sebiji, dua, semasa sudah menggunakan tonner, day perfection, night treatment. Jangan risau.. Teruskan penggunaan macam biasa, tetapi tepekkan anti allergy cream pada jerawat sahaja smpai kecut.

TQ!! Selamat mempraktikkan dan jangan segan silu untuk bertanya serta berkongsi masalah dengan admin

Selamat mencuba. Berminat untuk dapat dapatka produk AILIN Skincare sms/whatsapp 013 3320360

"we believe in beauty"

No comments:

Post a Comment