Welcoming page

Selamat datang ke blog Ailin SkinCare bangi. Saya merupakan Stokist berdaftar bagi produk penjagaan kulit muka Ailin Skicare Sekiranya anda berminat untuk COD boleh sahaja berhubung terus dgn saya..sms/call di 013 3320360 atau email ke ailinskincarebangi@gmail.com untuk pickup dan temujanji.Area dan kawasan adalah seksyen 8 Bandar Baru Bangi. "kembalikan kejelitaan dan keyakinan dengan Ailin" ..maklumat terkini mengenai produk Ailin boleh 'like' di FB kami.
Berikut adalah senarai agen-agen kami di sekitar anda!

********************************************************************
heart emoticon UKM, BANGI - Ima - 017 2419195
heart emoticon BANDAR SERI PUTERA (KUIS), KAJANG Cik puan ita - 019 8126515
heart emoticon TAMAN KAJANG UTAMA, KAJANG- PN Emi - 017 3499749
heart emoticon RANTAU PANJANG, KELANTAN Siti Norbainie - 019 5084929
heart emoticon POS SEMERAH , MUAR Norhafizah - 011 27668352
heart emoticon PAKA, TERENGGANU Na'im Mardhiah - 019 5905066
heart emoticon JOHOR BAHRU, JOHOR Nurfatin Nasuha - 017 7196729
heart emoticon TAMAN KAJANG UTAMA, KAJANG, Emi - 0173499749
heart emoticon SUNGAI PETANI, KEDAH, Ina - 016 9011062

NAK INCOME TANPA MODAL?..jom jadi team Kak Rus kita bebusiness Ailin yg begitu menguntungkan!..sms.whatsapp "TEAM AILIN" ke 013 3320360

Thursday, May 16, 2013

Cantik dan bersih tanpa makeup?

Salam jumaat uols...

Wanita secara amnya mmg suka kepada kecantikkan?..so untuk menutup sebarang cela di wajah dengan kaedah yang mudah dan cepat adalah dengan makeup...sekurang kurang peralatan yang wajib mesti ada pada wanita biasanya adalah bedak..tak de bedak mcm tak lengkap je..kan..

Dengan perkembangan dunia kecantikan pelbagai barangan kosmetik pelbagai brand dan berbagai  harga. telah dihasilkan...ianya .tetap mendapat perhatian. Industry kecantikan dan kosmetik semakin berkembang dan memandangkan semakin ramai wanita yang ingin kelihatan cantik!!!...tapi adakah anda terfikir ..kalau kita cantik tapi hanya dengan makeup..bermakna kecantikan adalah bersifat sementara...makeup tanggal..maka wajah sebenar pun yang bermasalah tu pun akan muncul...Adakah lebih bagus sekiranya kita memunyai kulit yang sihat dahulu walaupun tanpa makeup....? apa kata kita rawat  kulit wajah , bermakeup akan menampilkan anda EXTRA cantik!..sihatkan kulit wajah dulu...kulit cantik bersih dan gebu..tetap akan nampak cantik ye tak.

Rawat wajah kulit anda dengan AILIN...yang nyata berkesan memghilangkan segala permasalah kulit secara overall,,mudahkan ?


Wajah kekal bersih berseri walaupun tanpa make up..  "we believe in beauty". tak perlu nak risau sangat kalau keluar rumah tu..bedak foundation pun dah tak perlu tebal-tebal..mudah kan? admin sediakan gambar dan testimoni pengguna AILIN dengan kesan selepas menggunakan AILIN...tanpa menggunakan sebarang makeup! Yang menarik juga...AILIN skincare juga mudah, dan praktikal untuk di bawah ke mana sahaja..ha..ha..tak perlu belah-belah sabun tu...tersedia dengan botol yang kemas. ...mudah kan?


Lihatlah hasilnya...please, please and please take note this photo tidak menggunakan sebarang editorial apps atau sebarang tools untuk edit supaya ia kelihatan lebih cantik..Anda juga tidak perlu risau tentang produk ini, kerana ianya mempunyai KKM No, halal, dan TIADA proses PENGELUPASAN !..juga tidak menyakitkan.

ok..sebarang pertanyaan untuk mendapatkan produk AILIN boleh hubungi admin 013 3320360 [sms/whatsapp] untuk pembelia online pun boleh dengan mengisi borang yang di sediakan ye.


ok nanti admin update lagi la ek..ta ta..ta

1 comment:

  1. makasih ya atas artikelnya yang menarik ini..
    untuk tips memilih kaos kaki muslimah warna yang cantik saat ini gimana ya..

    ReplyDelete